وبلاگ نی نی دزک

خرید شارژمستقیم همراه اول،ایرانسل،تالیا،رایتل

1393/5/11 19:42
617 بازدید
اشتراک گذاری

شارژ مستقیم ایرانسل

شارژ مستقیم ایرانسل پیشنهادی جدید برای همه انهایی که می خواهند همگام با پیشرفت تکنولوژی باشند.این روزها با متعدد شدن روش های مختلف شارژ دیگر مانند قدیم  نبوده و خوشبختانه تمام محدودیت ها در این زمینه برداشته شده است.یکی از متداول ترین روش های شارز که مورد استقبال زیاد هم قرار گرفته است استفاده از روش شارژ مستقیم ایرانسل می باشد. ایرانسلی های عزیز تا دیروز تنها راه شارژ گوشیشان این بود که به یک مغازه مراجعه کنند و حتما به صورت فیزیکی یک عدد کارت شارز تهیه کرده و پوسته انرا خراشیده تا بتوانند به رمز درون کارت دست پیدا کنند.اما امروز با تنعو در روش های شارژ شما براحتی توسط شارژ مستقیم ایرانسل می توانید هر مبلغی که بخواهید را در عرض تنها چند ثانیه شارز نموده و دیگر در این باره اصلا محدودیتی نخواهید داشت.

در این روش که به صورت الکترونیک انجام می شود نیازی به داشتن  رمز و پین کد نیست و تنها کافیست تا شماره ابرانسل خود را وارد نمایید و در مرحله بعد شماره کارت عابر بانک و سپس رمز دوم و دیگر کار تمام است تنها با تایید یک دکمه شما براحتی از خدمات شارژ مستقیم ایرانسل استفاده کرده اید و خط مورد نظر شما چه مال خود شما باشد و چه مال هر کسی دیگر به اندازه مبلغی که برای ان تعریف کرده اید شارژ شده و به همان اندازه از حساب شما کسر می گرددبرای رسیدن به این روش و اینکه شما از نهایت رفاه و آسایش برخوردار شوید هزینه های زیاید در بخش سخت افزاری و نرم افزاری صورت گرفته تا در نهایت حاصل ان این شده است که شما می توانید در هر کجا براحتی تنها در عرض چند ثانیه به هر اندازه که بخواهید با روش شارژ مستقیم ایرانسل گوشی خود و دیگران را شارز نمایید.

فروشگاه ایران پلاس مفتخر است اعلام نماید که جز اولین سایت های فروش شارز در کشور بوده که فروشگاه خود را به این روش مجهز نموده است و تنها به خاطر جلی رضایت شما عزیزان سعی نموده تا همیشه آخرین و به روز ترین دستاوردهای کشور که در زمینه روش های مختلف شارژ کردن است رادر درون سایت خود قرار دهد.در کنار  خدمات فوق ما خدمات پرداخت انواع قبض آب و برق و تلفن و گاز را نیز فراهم کرده ایم و براحتی هر چه تمام تر می توانید در عرض چند دقیقه بدون مراجعه حضوری به بانک تمام قبوض خود را با چند کلیک پرداخت نمایید.همچنین  جدا از روش شارژ مستقیم ایرانسل که نوین ترین خدمات ما محسوب می شود ما  محصولات انتی ویروس های اورجینال را نیز در سایت قرار داده ایم تنها هدفمان این بوده است تا روش هایی را دنبال کنیم که در نهایت توانسته باشیم رفاه و آسایش را برای شما عززان به دنبال بیاوریم.تنها شعار ما رسیدن به کیفیت  و رضایت واقعی مشتریان شایت می باشد.

همین الان می توانید بدون هیچگونه دغدغه ای و تنها با چند کلیک اقدام به شارز خطوط ایرانسل خود نمایید.هر چه قدر که دوست دارید و هر عددی که می خواهید  می توانید  با روش شارژ مستقیم ایرانسل بدون هیچ گونه محدودیتی این کار را انجام دهید.دیگر دوره روش های سنتی و فیزیکی و خراشاندن کارت های شارز سپری شده و الان بدون نیاز به هیچ گونه پین و رمزی می تواند نه تنها خط خود بلکه خط دوستان خود را نیز از راه دور و بدون اینکه حتی خودشان متوجه شوند شارژ کرده و انها را خوشخال نمایید. بله تنها بوسیه شارژ مستقیم ایرانسل است که می توانید این چنین راحت و بی دردسر و بدون هیچ گونه  پیچیدگی خاصی اقدام به این کار نمایید.فروشگاه شارژ ام تی ان 24 مفختر است که اعلام نماید در تمام ساعات شبانه روز اماده پاسخگویی به شما عزیازن بوده و اگر در این زمینه هر گونه مشکلی داشتید می توانید با ما در این باره تماس گرفته و اطلاع دهید تا در زمانی کوتاه به حل مشکل شما عزیزان بپردازیم.سوالی که بسیاری از دوستان برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل از ما می پرسند این است که کارت بانکی آنها باید از چه بانکی صادر شده باشد و ما در جواب به این عزیزان خواهیم گفت که مهم نیست که عابر بانک شما از چه بانکی است مهم این است که شما رمز دوم و شماره روی کارت خود را داشته باشید و  و با توجه به میزان موجودی درون کارت خود می توانید اقدام به رخید شارز به روش الکترونیک و یا همان روش مستقیم نمایید.

در ضمن مهم نیست که خط ایرانسلی که وارد می کنید مال خود شما است و یا مال دوستانتان. در این روش به دلیل عدم نیاز به پین و رمز  که ان هم مدیون به کار گیری سخت افزار ها و نرم افزارهای پیشرفته می باشد براحتی می توانید تنها با در دست داشتن شماره خط ایرانسل مورد اقدام به خرید شارژ مستقیم ایرانسل نموده و در کمتر از چند ثانیه به  هر میزان که بخواهید خط مورد نظر را شارز نمایید.

خرید کارت شارژ

خرید کارت شارژ

خرید کارت شارژ  دیگر مانند قدیم ها زیاد کار سخت و پیچیده ای نیست و براحتی می توانید در هر لحظه و هر جا که هستید ختی بدون نیاز به خارج شدن از منزل هر مقدار که بخواهید اقدام به خرید کارت شارژ نموده  خط تلفن خود چه ایرانسل و چه همراه اول و چه دیگر اپراتور ها را براحتی شارز نمایید.در چند سال پیش که هنوز زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری پیشرفته ای در مخابرات کشور نبود تنها روش شارز مراجعه به درب مغاز ها و تهیه کارت های شارز به صورت فیزیکی بود. در این روش شما می بایست  با خراشیدن قسمت مخصوص کارت به پین مورد نظرتان دست می بافتید. اما  امروزه با روش های کاملا الکترونیکی و پیشرفته می توانید به هر میزان که بخواهید به صورت الکترونیکی اقدام به خرید کارت شارژ مورد نظر خود نمایید.

شما امروز گزینه های زیادی را برای خرید کارت شارژ در اختیار دارید. می توانید همانند گذشته به صورت سنتی به مغازه ها رفته و اقدام به خرید به صورت فیزیکی نمایید.می توانید با مراجعه به عابر بانک ها اقدام به رخید شارز مورد نظر خود نمایید و می توانید براحتی و با  مراجعه به سایت ایران پلاس نماینده رسمی و معتبر ایرانسل و همراه اول در یک چشم بر هم زدن اقدام به خرید کارت شارژ مورد نظر خود کنید.جدیدترین و به روز ترین روش های خرید شارژ را در سایت قرار داده ایم تا رفاه را برای شما به ارمغان بیاوریم.در ضمن بر این باوریم که باید همیشه و همه جا در کنار شما باشیم و بدین ترتیب شماره های پشتیبانی که درون سایت قرار داده ایم به این خاطر بوده تا هر ساعت از شبانه روز که دچار مشکل شدید و یا سوالی در رابطه با نحوه خرید کارت شارژ داشتید با همکاران ما مطرح نموده و در این باره از راهنمایی های لازم برخوردار شوید.

دوستان زیادی که شاید به تازگی با روش تهیه شارژ  از طریق سایت ایران پلاس آشنا شده اند شاید این سوال برایشان پیش آمده باشد که چگونه باید خرید را انجام دهند. در پاسخ به این سوال باید خدمتتان عرض کنیم که تنها کافیست تا به رمز دوم خودئو شماره روی کارتتان دسترسی داشته باشید. به همین راحتی می توانید اقدام به خرید کارت شارژ مورد نظر خود نمایید . در هر حال حاضر خدمات اپراتورهای ایرانسل و همراه اول و همچنین تالیا و رایتل را می توانید از سایت ما به راحتی و در رعض چند ثانیه دریافت نمایید.سوال بعدی که در این زمینه شاهد بوده ایم زیاد پرسیده می شود این است که کارت عابر بانکی که برای خرید شارز می خواهیم استفاده کنیم باید از کدام بانک باشد؟ در جواب باید خدمتتان عرض کنیم که فقط کافیست که کارت بانکی شما به شبکه شتاب متصل باشد و اصلا مهم نیست که از کدام بانک صادر شده باشد.برای همین است که شاید توصیه هیا ایمینی زیای در این رابطه کرده اند و می گویند که هیچ گاه شماره کارت خود و شماره رمز دم خود را در اختیار دیگران نگذارید. چرا که براحتی می توانند ابا در دست داشتن مشخصات فوق اقدام به خرید کارت شارژ به هر اندازه که خواستند نمایند.

امیدواریم که توانسته باشیم توضیحات لازم در مورد نحوه عملکرد سایت ایران پلاس را به شما گفته باشیم و  همچنین در مورد روش های نوینخرید کارت شارژ سعی کردیم توضیحات لازم و کافی را در اختیارتان گذاشته باشیم تا از ایم پس بتوانید براحتی و بدون هیچ مشکلی اقدام به تهیه شارژ مورد نظر خود نمایید..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)